Dlaczego świąteczna reklama Durexa jest tak genialna?
Z okazji zbliżających się świąt bożonarodzeniowych chcielibyśmy napisać o tym, dlaczego świąteczna reklama Durexa jest doskonałym przykładem kreatywnej reklamy, zmuszającej odbiorcę do wejścia w interakcję, dzięki czemu na pewno zostanie zapamiętana.
Tak, chodzi o plakat z czerwonym tłem, na którym na środku umieszczono tylko trzy słowa ho ho ho, gdzie w dodatku logo Durexa w prawym dolnym rogu jest do góry nogami. O co chodzi? Idą święta, więc Durex postanowił umieścić na plakacie okrzyk Mikołaja przybywającego z Finlandii lub wchodzącego przez komin… Oczywiście tak, ale jak to w dobrym plakacie bywa, jest też drugie dno. I tu wyjaśni się zagadka odwróconego logo. Wpatrując się w plakat, zastanawiamy się co by było gdyby go odwrócić – logo znalazło by się w lewym górnym rogu – czyli tak jak podręczniki projektantów nakazują, a napis… no właśnie napis brzmiałby teraz oh oh oh…. Czy to nie genialne? A dla widza, jakie satysfakcjonujące – odkrywa zagadkę, w dodatku nie ma chyba osoby, na której twarzy, po jej odgadnięciu, nie pojawiłby się lekki uśmieszek. Wesołych i owocnych Świąt!
Comments are closed.